מוצרי טקסטיל וכותנה לרכישה סיטונאית

החיפוש של קונים וצרכנים אחרי פריטי טקסטיל איכותיים, יוצאי דופן, מעוצבים ואסתטיים לבית, למשרד ולכל מקום אחר, מוביל לא מעט בעלי חנויות, יצרני פריטים מעוצבים ומעצבי מוצר לחפש שותפים לדרך. יצרני בדים ומוצרי טקסטיל שמוכרים את מוצריהם האיכותיים בכמויות גדולות. רכישה סיטונאית של מוצרי טקסטיל היא דרך להבטיח שתמיד יהיה לך מלאי גדול מספיק כדי ליצור עבור הלקוחות שלך, כדי להציע פתרונות ומוצרים מבוקשים. זו גם דרך להוזיל עלויות ולהרוויח יותר על כל מוצר שאתה מוכר.

מדוע כדאי לרכוש טקסטיל בסיטונאות?

מכירה בסיטונאות של פריטי טקסטיל מאפשרת לך להנות ממגוון גדול של מוצרים שאותם אתה יכול להציע לקונים שלך או לרכוש לעצמך במחירים מיוחדים. כבעל עסק, אתה יכול להציע לקונים מחירים סיטונאים משתלמים יותר. כך תוכל למשל למכור כמויות גדולות יותר של מצעים לתינוקות או פריטים מעוצבים למבוגרים. כל מוצר איכותי שיש לו ביקוש ואנשים מחפשים אותו כמצרך חובה. כצרכן פרטי, אתה יכול לקנות מוצר במחיר זול בהרבה מזה שהיית משיג בחנות רגילה.

רכישה של טקסטיל בסיטונאות היא מגוונת ומלאה באפשרויות. אפשר לרכוש מוצרים מוגמרים או לקנות חומרי גלם ולהציע הדפסה על טקסטיל מסוגים שונים. בנוסף, אפשר להנות ממגוון רחב של סוגי בדים באיכויות משתנות, כאשר גם המחיר משתנה בהתאם לאיכות הבד.

בכל הקשור לקנייה בסיטונאות של סוגי מצעים כותנה היא הבד האיכותי והנחשב ביותר. הוא מגיע במגוון רחב של דגמים וצבעים, הדפסים וגדלים, כך שאפשר להציע ללקוחות שלכם מגוון עצום של מצעים לילדים ולתינוקות, כמו גם כלי מיטה למבוגרים.

 

למכירה ליחידים נא לפנות לחנות “במבוקו ” ברמת השרון רח’ ביאליק 45 או לאתר www.bambooco.co.il לעודפי ייצור נא לפנות לחנות העודפים בטלפון 052-6406953

 

מחירים זולים ומשתלמים גם לצרכן מסחרי וגם לצרכן הפרטי

בתי עסק רבים המתמחים בתחומים כמו הדפסה על מצעים או תפירת פריטי עיצוב לבית מציעים רכישה סיטונאית לא רק לגופים, מוסדות ועסקים בתחום זה, אלא גם לצרכן הפרטי. זהו יתרון משמעותי שמאפשר לכם להרוויח פלח נוסף של לקוחות.

כך למשל הורים רבים יעדיפו לרכוש מצעים לילדים במחירים סיטונאים ולא במחירים שמוצעים להם בחנויות הרגילות ויפנו אליכם. מכירה בסיטונאות ללקוחות קטנים אמנם דורשת לא מעט גמישות ואורך רוח, אבל חושפת אתכם לעוד רווחים.

כללי הברזל לפני רכישה סיטונאית

כאשר אתם רוכשים פריטי טקסטיל ובעיקר מצעים לתינוקות ברכישה סיטונאית חשוב להקפיד על כמה דברים. הדבר הראשון הוא לרכוש מוצר איכותי. מתוך כל מגוון סוגי מצעים כותנה היא הבחירה הטובה ביותר לתינוק שלכם וגם לכם. חשוב לוודא שמדובר בבד 100% כותנה ורצוי כותנה אורגנית. דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא איכות ההדפסה על המצעים.

חברת כותנה*כותנה מציעה רכישה סיטונאית של מצעים לתינוקות, לילדים ולמבוגרים העשויים 100% כותנה אורגנית איכותית. אנחנו מציעים הדפסה על טקסטיל ומצעים מכל הסוגים, מיתוג אישי ומגוון רחב של פריטים איכותיים במחירים משתלמים.

לקבלת האיכות הטובה ביותר

קידום אתר בגוגל קידום אתר בגוגל