הדפסה על כריות נוי

הדפסה על כריות נוי ומוצרי טקסטיל היא תהליך שמשלב תכנון, בחירת חומרי גלם נכונים, תפירה גזירה והדפסה המוטמעת בדיוק בגלל עובדה זו, אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם מעולים דוגמת כותנה מצרית סרוקה הידועה בחוזק הבד ובטיב שלו כמוצר טקסטיל אורגני שאינו מותיר גירויים.

מוצרי טקסטיל פזורים סביבנו כמעט בכל חלל ומקום בו אנו נמצאים ביום יום, אם כביגוד, כריות נוי ומוצרי טקסטיל על מגוון גווניהם. חברת כותנה*כותנה בע”מ מביאה לכם את שלל מוצרי הטקסטיל שיכולים לעלות על דעתכם ומייצרת לכם אותם על בסיס אורגני ואיכותי, כבר כמעט 4 עשורים.

טקסטיל אורגני בגימור מושלם

כיום, המגמה העולמית הולכת וגוברת לכיוון שימוש במוצרים המיוצרים על בסיס אורגני ואקולוגי, ואנו בחברת כותנה*כותנה בע”מ מאז ומעולם התמחנו בבדים אורגניים.

ייצור מוצרי הטקסטיל שלנו מתבצע בתהליך מדויק הכולל את כלל השלבים הדרושים על מנת שאתם, לקוחותינו, תקבלו את התוצאה הטובה ביותר. אנחנו קורת הגג שלכם בכל הקשור לעיצוב מוצרי הטקסטיל, יצירתם, עיבודם וכמובן ההדפסה עליהם בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם למותג אותו אתם רוצים להביא מהדמיון אל המציאות.

הייחודיות שלנו היא כמובן בשימוש בחומרי גלם איכותיים ואורגניים המדגישים אפקט בריאותי ושאינו מזיק לסביבה. מוצרי טקסטיל כידוע באים במגע עם העור וכחלק מהפריטים שסובבים אותנו ואת יקירינו בכל חדר וחדר. לכן, אם זה כריות נוי לסלון או מצעים לחדר הילדים – כל מוצר טקסטיל היוצא מפתח דלתנו מיוצר על בסיס אקולוגי טבעי וכזה המחזיק לאורך שנים.

תהליך הייצור הידידותי לסביבה משלב בתוכו חומרי גלם שאינם מוכתמים על ידי רעלנים כימיים ומשאירים את המוצר הסופי נעים ורך למגע. שמיכות לחדרי ילדים? כריות נוי לחדר האורחים? כלי מיטה לתינוקות? אם זה טקסטיל אנחנו מייצרים את זה, אורגנית.

תופרים לכם איכות

הדפסה על כריות נוי ומוצרי טקסטיל היא תהליך שמשלב תכנון, בחירת חומרי גלם נכונים, תפירה גזירה והדפסה המוטמעת בטקסטיל בשיטה המאפשרת את אריכות ימי הבד המעוצב. כמובן שאלמנט העמידות של מוצרי הטקסטיל הוא לא היחיד שחשוב לקחת בחשבון, אלא גם האלמנט הבריאותי תמיד בראש החשיבות מבחינתנו. בדיוק בגלל עובדה זו, אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם מעולים דוגמת כותנה מצרית סרוקה הידועה בחוזק הבד ובטיב שלו כמוצר טקסטיל אורגני שאינו מותיר גירויים.

חברת כותנה כותנה בע”מ דואגת לכם למוצרי טקסטיל שעוברים עיבוד מקצועי המותיר את הבדים שמורים ובמצב האורגני הטבעי ההתחלתי, כך שהאפקט האקולוגי נשמר לאורך כל השימוש, גם כמובן לאחר תהליך ההדפסה על טקסטיל בו אנו ידועים.

עבור מוצרי טקסטיל אורגניים המעוצבים בדיוק לפי הצרכים שלכם נשמח אם תפנו אלינו לקבלת מוצר עמיד איכותי.

הדפסה על כריות נוי

לקבלת האיכות הטובה ביותר

קידום אתר בגוגל קידום אתר בגוגל